Re: Xterminal?

> Wszystko dziala slicznie z tym ze xdm jest paskudny
> i chce wdm. A po zainstalowaniu wdm, dziala nieprawidlowo.
> Ktokolwiek sie loguje (root, user) widze czarny ekran,
> potem szary z X i znow mi sie zglasz wdm. I tak w kolko.

Problem byl z plikiem ~/.Xauthority . Jaki problem? Nie wiem.
Moze stary xdm zostawil jakies smieci.
Usunalem ten plik w kazdym katalogu usera w /home/* i moge sie
logowac bezproblemowo, tak lokalnie, jak i zdalnie

|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |