Re: public_html

W liście z sob, 30-08-2003, godz. 00:30, Tomasz P. Kotecki pisze:

> ok, sam sobie odpowiem. jest jednak linijka, ktora jest za to
> odpowiedzialna :) ale w sumie, tak troche z upierdliwosci, chcialbym
> zeby user byl zarowno w grupie users, jak i swojej wlasnej. a tego tam
> na pewno nie ma.

ciekawa rzecza, o ktorej napisze, zeby pozniej byla w archiwum, jest
katalog /etc/skel. dzieki niemu public_html istnieje od razu po
utworzeniu uzytkownika i ma odpowiednie prawa. to jest dobre. natomiast
wciaz chcialbym, aby uzytkownik domyslnie byl swojej wlasnej grupie,
grupie users i jednej, ktora warunkuje dostep do roznych rzeczy (moja
prywatna)

--
Tomasz P. Kotecki <elb@indyw.most.org.pl>