public_html

Witam,

pytanie moze glupie, ale jakos nie wiem, jak sobie poradzic. wszelkie
rtfm-y mile widziane, prosilbym jednak o informacje co czytac, a nie
gdzie szukac (to juz wiem, google. nie korzystam z niego tym razem bo
nie wiem jak sformulowac pytanie aby cos znalazl na ten temat).

chodzi o katalog public_html, ktory sprawia, ze prawa dostepu do
katalogow domowych uzytkownikow musza miec maske 755. istotnym elementem
jest oczywiscie ostatnia cyfra, czyli uprawnienia swiata. mam zalozony
server ssh i nie chcialbym, aby luserzy mogli grzebac po swoich
katalogach.

domyslam sie, ze jest proste rozwiazanie tego problemu, ale nie wiem
nawet, gdzie szukac. z gory dziekuje za pomoc,

--
Tomasz P. Kotecki <elb@indyw.most.org.pl>