kompilacja kernela na innym serwerze

Witam

mam w domu routerek na debianku unstable testing, ale jest bardzo wolny
dlatego chce zrobic jajko na szybkim kompie - inny tez z debianem
unstable testing... chce to zrobic tak:

rozpakuje zrodla jadra w /usr/src/linux
naloze patche:

grsecurity
patch-o-matic

i teraz jeszcze chce dodac iptables ze zrodelek (bo z unstable/testing
nie ma chyba najnowszej obslugi dla patch-o-matic)

i teraz moje pytanie czy jak dam make iptables do katalogu kernela i
pozniej make install ... to czy on mi nie wrzuci nowego iptables na tym
szybkim serwerze ?? do /usr/local/bin ?? pozostanie to w jajku do
momentu wykonania: make modules_install  ???

poniewaz na szybkiej maszynie mam zamiar wykonac wszystkie komendy
kompilacji kernela do momentu make modules

spakowac je, skopiowac na wolny serw - router i tam w /usr/src/linux
wykonac tylko: make modules_install

czy to da rade zrobic ?? moze inny sposob ?

--
debian user