Re: Apache nie wykonuje skryptow

On Wed, 27 Aug 2003, Marcin Sochacki wrote:

> Spróbuj może w tej sekcji dodać do Options: ExecCGI.

Dodałem.  Jak zwykle już - nic.  Ale to jest bzdura.  Najfajniejsze jest
to, że przyszło mi do głowy, żeby spróbować na katalogu innego
użytkownika -- działa!

Na początku myślałem, że prawa dostępu mam jakoś inaczej ustawione, ale
nie.  Wszystko jest tak samo, nawet plik testowy identyczny, ale z
mojego konta po prostu nie czyta skryptów jako skrypty i już.  HTML
czyta tak jak powinien ale nie PHP.

Właśnie miałem wysłać tę wiadomość, ale przypomniało mi się o takowym
dodatku jak .htaccess.  Wspaniały wynalazek ten plik, tym bardziej, że
jest ukryty.  Widniał tam taki jednowierszowy wpis "SetHandler
cgi-script" (chyba, bo tak go szybko skasowałe, że nie zdążyłem
zapamiętać)...

I znowu historia się powtarza -- na błędach swoich się ucz i ludziom
gitary nie zawracaj.

Dziękuję Wam za podpowiedzi, bez których może i przez miesiąc jeszcze
bym nie wiedział czemu PHP nie działa.

I pamiętajcie o .htaccess :)

  Michał