Re: Apache nie wykonuje skryptow

On Wed, 27 Aug 2003, Marcin Sochacki wrote:

> SOA#1 -- u mnie działa.
>
> Zatem coś zrobiłeś źle. Wywal wszystkie pakiety związane z Apache i PHP,
> skasuj konfigi tychże w /etc i zainstaluj te pakiety od nowa.

Oczywiście nie wspomniałem, że takich przeinstalowywań miałem już za
sobą parę, ale spróbowałem jeszcze raz, zapewne dobrze zrobiłem.

Wszystkie pakiety zawierające w nazwie php i apache wyrzuciłem,
następnie wszystkie pliki konfiguracyjne również uprzątnąłem i
wykonałem:

$ apt-get install apache php4

Po tym jak się upewniłem, że w /etc/apache/httpd.conf były linie

LoadModule php4_module /usr/lib/apache/1.3/libphp4.so
AddType application/x-httpd-php .php

zrestartowałem apache'a.  Wpisałem w przeglądarce
"127.0.0.1/~mrw/to.php" (w pliku "to.php" było <? phpinfo(); ?>).

Oczywiście nic więcej jak tylko zawartość "to.php" mi się nie pojawiła.
Natomiast po skopiowaniu "to.php" do /var/www/ dostałem wynik funkcji
phpinfo() -- czyli już lepiej, bo skrypty są wykonywane, ale tylko w
/var/www.

Teraz tylko pytanie gdzie trzeba zmienić, żeby katalogi użytkowników
były czytane? W /etc/php4/apache/php.ini przy wpisie "user_dir", czy też
należy dodać coś do sekcji <Directory /home/*/public_html>?

  Michał