Re: Apache nie wykonuje skryptow

On Tue, 26 Aug 2003, Bertold wrote:

> PHP 4 ma własne kłopoty z konfiguracją. Miałem ten problem 9 miesięcy
> temu. Po prostu już nie pamiętam w którym pliku konfiguracyjnym
> porawiłem. Zobacz /etc/php.

Dzięki za kolejną poradę, ale niestety dalej są problemy.

Jeśli jest to wina PHP to się poddaje, bo w jedynym pliku
konfiguracyjnym jaki znalazłem w /etc/php4/apache/php.ini nie znalazłem
nic błędnego. Przynajmniej tak mi się wydaje.

Jeśli na prawdę PHP zawiniło to czemu nie czyta mi skryptów Pythona?

Może lepiej jeśli mi polecicie jakiś inny serwer http, który dałby sobie
radę (chociażby tylko z Pythonem) bo już dawno straciłem nadzieję (widać
indianie mnie nie lubią)!?

  Michał