Re: opcje menuconfig

On Thu, 31 Jul 2003 12:54:20 +0200
Piotr Pruszczak <p.pruszczak@pro.onet.pl> wrote:

> w związku z problemami z kompilowaniem jajeczka
> (wszystko jedno 2.4.21 czy 2.6.0-test2)
> mam pytanie :
> czy na przykład ktoś może mi podesłać plik z ustawieniami menuconfig
> z działającymi X-ami dla GeForce4 MX440 i dzwiekiem po ALSA
> (SoundBlaster Audigy), z ustawieniami dla ATA 100 na chipsecie płyty
> głównej nForce2 (athlon)

Mógłbyś się zastanowić zanim coś na listę wyślesz? A nie dwa razy (prawie)
to samo piszesz...

Z czym konkretnie masz problem? Bo jeśli tak ogólnie nie masz pojęcia o
konfigurowaniu kernela to sobie najpierw o tym poczytaj.

Dla płyty wkompiluj odpowiednią opcję
ATA/ATAPI... -> IDE, ATA... -> AMD and nVidia...
(jeśli w 2.4.21 jeszcze nie ma wsparcia dla nforce2 użyj np. serii -ac; to
samo dotyczy ALSY - nie pamiętam czy jest w 2.4). A GeForce nie ma nic do
Kernela - użyja albo sterowników nv, albo nvidia (ani jedne ani drugie nie
mają nic wspólnego z menuconfigiem!)

Karol

--

|       Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>	|
|       JID: narel(at)jabber.org           GG: 2786028	|