Re: witam

Dnia Tue, Jun 24, 2003 at 09:27:47AM +0200 amon napisał/a:
> najlepiej wydaje mi sie aby z tego skonfigurowanego zrobic image.
> zaladowac na jakis ftp wew sieci.
> startowac maszyne z dyskietki i instalowac z tegoz ftp...
> brzmi fajnie ale jak to zrobic?
jezeli mozesz zabootowac na tych routerkach z cdromu, to sprobuj knoppixa
on ma wszystko czego bedziesz potrzebowal: nfs, sambe, ftp...
tylko: wybiez przy starcie jakis lekki desktop (jesli komputerki nie sa
zbyt silne) i przy starcie okienek: ALT+F2, ALT+F2, ALT+F2... ;)

obsługuje zarówno ext2 jak i ext3 i reiserfs'a.

pzdr
yanek
--
Proszę o nieprzysyłanie mi załączników Worda, Excel ani PowerPointa.
Zob.: http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.pl.html