Re: regulki sciany ogniowej

Dnia Mon, Jun 23, 2003 at 09:42:31PM +0200 Michał napisał/a:

> Ja tez nie rozumiem, ale jest problem :(
Wyjaśnij.

> ale chwile potem mam wpuszcanie wszystkich polaczen na okreslone porty z
> sieci wewnetrznej. Ruter ma 2 interfejsy ppp0 i eth0, to powyzsze to
> dodatkowe zabezpieczenie przed spoofingiem. Czyli wszystkie polaczenia
> nadchodzace na ppp0 z adresem ip loopback lub 192.168.1.0/24 sa
> odrzucane.
Nie wiem jak jest w ipchains ale w iptables możesz spokojnie użyć "!"
(invert), co na słabszej maszynie może troszke skrócić drogę pakietu przez
filtr.

> :) Po rozmowie wczoraj z Rafalem Członką, a zwlaszcza dlatego ze
> znalazlem u niego dokument ipchains->iptables chyba skompiluje jajko
> 2.4.x :)
Gratulacje!

;)

pzdr
yanek

--
Proszę o nieprzysyłanie mi załączników Worda, Excela ani PowerPointa.
Zob.: http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.pl.html