Re[2]: witam

Hello Piotr,

Tuesday, June 24, 2003, 8:38:10 AM, you wrote:

PP> No tak ale jezeli kolega pradnie robic obraz partycji root to wypadaloby zeby
PP> bylo ona odmontowana.  Pozatym na sprzecie docelowym musialby byc juz jakis
PP> linux zainstalowany co by chociaz po ethernecie sie widzialy. Rowniez
PP> startowanie z cd jest nie mozliwe. Chyba ze ewentualnie knoppix  + dyskietka
PP> startowa. (w knoppixie jest partimage). A pozatym robienie\odtwazanie kopii
PP> jest duzo szybsze jak wkrecisz dysk do innego kompa niz po sieci. (zalezy
PP> jeszszcze co kto ma za kompy i siec). A i moze te 20 routerkow jeszcze nie
> [...]

maszyny obecnie pracuja, ale jest na nich taki bajzel ze ... wole
postawic je odnowa, pozatym sa to serwery przejete po kims innym z
kims komu niekoniecznie, a nawet niepwinienem ufac.
mam jeden router skonfigurowany, teraz bedzie pojedyncza podmmiana.
ten pojedzie w teran przywioza mi podmieniony i tak z 20 razy.

najlepiej wydaje mi sie aby z tego skonfigurowanego zrobic image.
zaladowac na jakis ftp wew sieci.
startowac maszyne z dyskietki i instalowac z tegoz ftp...
brzmi fajnie ale jak to zrobic?
wiem ze mozna sporo wygoglowac ale naprawde tragicznie z czasem.
dzieki za pomoc
jr

--
Best regards,