Re: obsluga kafejki inetowej + pomys

Kłaniam się,

   w odpowiedzi na pismo z dnia wto, 27. maja 2003 10:31
   podpisane: Andrzej Dalasinski

> kawiarenka znajdujue sie na "otwartej przestrzeni" w centrum Handlowym
> (Hipermarketowym), so wiekrzosc klientow jest "zupelnie nieskazona"

Tak całkiem? I nie mając zielonego pojęcia jak to działa siadają i używają? Bo
ja właśnie mam z takimi ZU(tm) czasami do czynienia i oni są właśnie
nieskażeni rozumieniem. Jak nie niebieskie e i IE, to się nie da używać i
koniec. A jak zielona mordka Tlena zamiast żółtego słoneczka GG to używający
jest jakiś debil....

> Problem pojawia sie jak przychodza ludzie, zeby im wydrukowac cos "z
> worda". Czesto gesto sa to tak zamotane patenty ze OO nie chce ich
> lyknac...
>
> Pocieszeniem jest fakt ze w niewielu kawiarenkach jest oryginalny M$ Office
> (wiec ze spokojnym sercem odsylam takich do firm zajmujacych sie "tylko"
> wydrukami.

A nie lepiej zakupić JEDNEGO MSO? W końcu do wydruków usługowych wystarczy Ci
jedno stanowisko. W zasadzie nie MSO, a Word... OEM coś koło 500zł powinien
kosztować, więc zakupując nowy sprzęt, może jeden taki sobie strzel?

> Sa problemy, dlatego pierwsze co robie to buntuje klientow przeciwko WP.PL

No tak, ale w co grać? Inne chodzą? Onety itp?

--
 Przemysław Adam Śmiejek	Śląska Grupa Użytkowników Linuksa
 GSM: (+48) 601-835-262		JID: tristan@jabber.bnet.pl