Re: obsluga kafejki inetowej + pomys

Dnia Tue, May 27, 2003 at 09:44:59AM +0200 Przemysław Adam Śmiejek napisał/a:
> Kłaniam się,
>
>    w odpowiedzi na pismo z dnia wto, 27. maja 2003 06:32
>    podpisane: Andrzej Dalasinski

> Hm... I nie przeszkadza im brak ,,jedynie słusznych''? Czasami aż mi się nóż w
kawiarenka znajdujue sie na "otwartej przestrzeni" w centrum Handlowym
(Hipermarketowym), so wiekrzosc klientow jest "zupelnie nieskazona"
windowsami. A ci co sa (lub chca skorzystac z dyskietki) przesadzam na
windows.

Niestety nie wymyslilem jeszcze jak odpalic stacje dyskietek, tak zeby
dzialala lokalnie na kompach pracujacych jako x-terminale.
Mysle nad patentem typu:
aoutomonter+nfs, ale nie wiem jak sie to sprawdzi, probopwal ktos?
(mam zle doswiadczenia z automounterem, wiec troche opornie podchodze do
tematu)
> kieszeni otwiera słuchając ZU(tm), ale dla nich najczęściej komunikator to
> GG, internet to IE, a edytor to Word i koniec. Dlatego zastanawia mnie
> psychologiczny aspekt tego. Bo że się da to wszystko wykorzystywać, o czym
> piszesz, to wiem, bo sam z tego korzystam w Xach, ale że też Ci się udało
> przekonać klientów do tego?
Problem pojawia sie jak przychodza ludzie, zeby im wydrukowac cos "z worda".
Czesto gesto sa to tak zamotane patenty ze OO nie chce ich lyknac...

Pocieszeniem jest fakt ze w niewielu kawiarenkach jest oryginalny M$ Office
(wiec ze spokojnym sercem odsylam takich do firm zajmujacych sie "tylko"
wydrukami.

> A z tym nie ma problemów? Wiem, że np. gierki z WP to nawet pod Windows z
> Mozilli nie chcialy korzystać.
Sa problemy, dlatego pierwsze co robie to buntuje klientow przeciwko WP.PL
wp jest naprawde problemem, bo patalachy przesadzili z liczba userow i nie
bardzo mozna korzystac z ich uslug w szczycie, a ludziom trudo wytlumaczyc,
ze to nie nasz awina (512K na synchronicznym laczu - Nie TPSA).

--
,,Weź przeczytaj chociaż jeden dokument o systemie DNS.
  Bo odnoszę wrażenie, że wiesz o tym tyle co ja o hodowli świń.''