Re: eth0

Hello JaspEr,

Wednesday, May 21, 2003, 11:39:24 PM, napisales:

> $ apt-cache search mii-diag
> mii-diag - A little tool to manipulate network cards

Akurat spedzilem dzisiaj nad tym z 3 godziny i nic..
Moze  przyczyna  lezy  po stronie rtl8139, ktora niby rewelacyjna
karta  nie jest w opinii wielu osob, jednak mi tam jeszcze niczym
nie zaszkodzila. W zasadzie az do dzisiaj. Bawilem sie wlasnie
mii-diag ,
rtl8139-diag,
ethtool
i  po  restarcie  serwera  karta przestawila sie w 10 mbit i Half
duplex.  Kilka  godzin probowalem ja przestawic w 100 mbit i full
duplex   wyzej wymienionymi narzedziami - jednak nic to nie dalo.
Pomoglo  dopiero  wlozenie  jej do komputera z XP i tam normalnie
przestawienie  na  100 mbit i full duplex. Po wlozeniu z powrotem
od razu zadzialalo :
eth1: Setting 100mbps full-duplex based on auto-negotiated partner ability 45e1.
Powodzenia

--
Best regards,
 Tomasz                            mailto:krolik@wsi.edu.pl