Re: Jak ustawic PHP zeby MYSQL chodzilo ??? HELP

Dnia wto 20. maja 2003 13:02, Rafal Zawadzki napisał:
> [...]

Zainstalować php(3/4)-mysql, skoro chodzi php i mysql a nie potrafią sie
dogadać. A oprócz tego proponowałbym przeczytać co nie co o bazach, bez tego
ani róż ;-) A matriałów w sieci jest jest ogromna ilość.

> Przede wszystkim się nie śpieszyć. Opisz dokładnie swój problem wraz z
> opisem zainstalowanej dystrybucji.

Tutaj sprawa mam nadzieje jasna debian-user-polish@..., ale opis problemu
mógłby być jaśniejszy.

.: Andrzej Wolski :.: <taihen@netrunner.slask.pl> :.