Re: Fw: List z przyszłości

> Po 2 - Nie chcę nikogo obrażać, ale jeśli wierzysz w to, co jest tam
> napisane i popierasz działania osób pokroju tych oszołomów i Ligii
> Polskich Rodzin, tudzież Samoobrony czy innych antyunijnych pajaców,

Kultury nie nauczyli Cie ani w domu, ani w szkole i w Unii pewnie tez sie im
to nie uda. Mozesz sobie byc za, mozesz byc przeciw - nic mnie to nie
obchodzi. Jesli chcesz tu byc, to musisz przestrzegac regulaminu. Jeszcze
jeden taki "wyskok" i bede slal posta na listmaster@lists.debian.org. Moja
uwage dotyczy nie tylko Ciebie, ale *wszystkich*, ktorzy lamia regulamin
listy.

> No - wyżyłem się - dziękuję za uwagę, sorki jeśli było za
> ostro/męczoco/długo, ale mnie szlag trafia jak widzę/czytam/słyszę
> podobne teksty jak te zawarte w tym "liściku do mamusi od
> niedorozwiniętego palanta z domu wariatów w X"

Chcesz sie wyzyc, to idz na silownie. Mnie tez szlag trafia, jak widze i
slysze te codzienne pranie mozgow ludziom, gdzie sie tylko da i kiedy tylko
sie da. Zachowuje to jednak dla siebie i nie wszczynam bezsensownych
dyskusji. Tamtego posta nalezalo po prostu zignorowac, bo nie mial nic
wspolnego z tematyka grupy.

Pawel Tecza