Rozsyłanie "abuse" - automaty

Witam.
Są jakieś automaty do w/w?
Dzisiaj postanowiłem powysyłać na abuse@ parę fragmentów moich logów.
Teraz jak siadam do klawiatury, to palce same chcą pisać "host", "host"
;-)
Fajnie byłoby żeby można było okreslić w nich wzorzec (ostatnio w logach
apache'a mam pełno identycznych ataków na IIS) a potem generować maile
pod odpowiednie adresy abuse@ generowane z "host" i np. przedstawiać mi
do oceny, czy "zatwierdzam" zawartość.
Pożyteczny (???) byłby też jakiś automat do powiadamiania ludzików z NT,
że mają Red Code... Aż mi się niedobrze robi jak na logi patrzę :-(

A może istnieje jakaś baza w necie, w której są patterny?
Chyba ręcznie tego się nie robi... :-) W końcu od tego są komputery :D

Michał Byrecki

/* Play me online? Well, you know that I'll beat you
   If I ever meet you I'll control-alt-delete you */