Re: 2 polskie listy debianowe. Bylo - Re: [OT] Problemz Outlookiem - Dzięki

Marcin napisał.
> Pomysl jest dobry, nawet mi sie podoba :), jestem za, tylko czy nie dojdzie
> do takiej sytuacji ze
> powstanie tam lista niedoświadczonych uzytkownikow, ktorzy beda sie dusic we
> wlasnym sosie
> i nie bardzo bedzie kto mial im pomoc...
Witam.
Mogloby sie tak zdarzyc i prawdopodobnie tak bedzie na poczatku
gdy zwyczajnie bedzie nas tu malo. Kazda lista dyskusyjna ma swoj
poczatek i gdy jej jedynym uzytkwnikiem jest zalozyciel.
Dopiero  z czasem dowiedza sie o niej inni przyszli uzytkownicy i
beda z niej korzystac. Ja uwazam, ze z czasem dopiero okaze sie na ile
przydatna bedzie lista dla poczatkujacych. Czytajac poprzednie
wiadomosci
w tym watku przeczytalem,ze pewnie kilku stad odejdazie. Oczywiscie
kazdy
wykona tak jak bedzie uwazal. Ja bym jednak odradazil odchodzenia z tej
grupy. Propoowalbym poczatkujacym, ktorzy tu sa i pewnie to co czytaja
dla nich "czarna magia" dalej czytac ta grupe a piwrwsze pytania
wysylac do grupy dla poczatkujacych. Pozatym czytajac tu wiadomosci z
czasem
latwiej bedzie sie zorientowac od pozostalych uzytkownikow jak nalezy
z listy korzystac. To samo jest zalecane dla nowych uzytkownikow
na linux-in-pl Podobne podzial na listy dla poczatkujacych i
zaawansowanych
maja (przynajmniej dawniej mialy) niektore LUG-i. Pewnie bedzie sie miec
problemy, z pogranicza dla poczatkujacych i zaawansowanych. Nie wideze,
zaadnego problemu zeby
wtedy zapytac na obie grupy.
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Glosowy chat na yahoo kzubik2000