Fw: oracle raz jescze

> obawiam sie ze nie do konca jest to pytanie dotyczace debiana
> jednak byc moze moj problem bierze sie z faktu ze instalowalem oracle 9i
> na debianie a nie na 'oracle certified linux distro'
> wiec jesli moglby mi uzytkonwik debiana bylbym wdzieczny
>
> k debian sid
> instalacja bez problemu jednak dbca nie moze utworzyc bazy danych
> komunikat: ORA-03113: end-of-file on communication channel

Instalka Oracla9i lepiej chodzila mi na woodym niz na 'oracle certified
linux distro' ;) To tak z ciekawostek, bo na RH tzeba bylo pomieszac przed
instalacja z bibliotekami.
Ten blad niestety wystepuje dosc czesto i z roznych powodow (z tego co sie
orientuje), w tym przypadku stawiam na problemy z polaczeniem z PL/SQLem,
ale z jakiego powodu to juz nei wiem, posprawdzalbym czy wszystkie parametry
sa poustawiane, zwlaszcza obydwa parametry w jadrze (SHMAX... nie pamietam
dokladnie nazwy, w install guidzie oracla pisze jakie to sa).

Lacze rozne wyrazy i pozdrawiam
Grzegorz Ludwiczek