Re: parted

----- Original Message -----
From: "Grzegorz Dzięgielewski" <jabbas@rednet.krakow.pl>
To: "dup" <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Thursday, February 27, 2003 6:22 PM
Subject: Re: parted

> Ja resizeowalem ext3 i poszlo bez problemów.
> A tak apropos słonia, nie wiecie czym zresizeowac partycje NTFS ?

Jesli chodzi ci o ten NTFS z XPka to Partition Magic 7 daje se ładnie rade.
O wolnym sofcie co zrobi to rownie dobrze niestety nie slyszalem.

Piotr "Misiek" Misiurek <iamtux@wp.pl OR harry.lepper@interia.pl
http://harry.lepper.w.interia.pl
Registered LinuX User: 301367
Free Drivers Petition - www.petitiononline.com/zxcv7nm/