Gupi problem z apachem

Witam wszystkich!

Muszę szybko rozwiązać jeden głupi problem z apachem. Mam debiana
(Woody) z zainstalowanym apachem (taki jaki przychodzi z Woodym) i
skurkowany działa mi tylko z localhosta. Tzn. Z serwera na którym jest
można się połączyć z apachem a z mojego LANa (komputer w drugim pokoju)
nie można. Krótka charakterystyka:

Serwer:
adres: 192.1.1.1

/etc/hosts:
127.0.0.1       localhost
192.1.1.1       linux
192.1.1.2	winda

/etc/hosts.allow:
bootpd:    0.0.0.0
in.tftpd:  192.1.1.
portmap:   192.1.1.
ALL: ALL: ALLOW

/etc/hosts.deny: nic nie ma

/etc/apache/acces.conf: nic nie ma

/etc/apache/httpd.conf:
ServerRoot /etc/apache
LockFile /var/lock/apache.lock
PidFile /var/run/apache.pid
ScoreBoardFile /var/run/apache.scoreboard
Timeout 300
KeepAlive On
MaxKeepAliveRequests 100
KeepAliveTimeout 15
MinSpareServers 5
MaxSpareServers 10
StartServers 1
MaxClients 150
MaxRequestsPerChild 100

BindAddress *

(moduly)

Port 80
User www-data
Group www-data
ServerName linux
DocumentRoot /var/www
<Directory />
    Options SymLinksIfOwnerMatch
    AllowOverride None
</Directory>

Directory /var/www/>
Options Indexes Includes FollowSymLinks MultiViews
AllowOverride None
    Order allow,deny
    Allow from all
</Directory>

(jakieś pierdoły)

AccessFileName .htaccess

UseCanonicalName On
TypesConfig /etc/mime.types
DefaultType text/plain

HostnameLookups Off
ServerSignature On

reszta też chyba nie ważna

Firewalla profilaktycznie wyłączyłem. Serwer nie ma swojego adresu IP,
podłączam się do sieci przez modem. Wszystkie inne usługi (podłączanie
się na jakikolwiek inny port) działają zarówno z LANu jak i z sieci.

Klient:
Windows 95, w pliku lmhosts.* adresy poustawiane, proxy w Exploderze
wyłączony.

Efekt: Serwer nie odpowiada na żadne żądania z sieci wewnętrznej
(Connection timeout) ani z internetu - sprawdzał mój kumpel któremu
podałem swój aktualny IP zaraz po podłączeniu się przez tepsę.

Panowie i Panie! Proszę o pomoc gdyż muszę to dzisiaj zrobić a za
cholerę nie wiem co jest. Poprzednio miałem RH'ty i nie miałem nigdy
takich problemów.

pozdrawiam

cayco