Re: Padajace dyski OT

Dnia Wed, Feb 26, 2003 at 02:58:28PM +0100, hipiss napisa(a):

> raczej dlateo iz po trzech latach tego dysku juz nik nie ma...
> sam ostatio raptem po 1,5 roku zamiast 20 dostalem 40 gb

do tej pory mam jeszcze dyski 20Gb...mam je oddac za grosze lub wyrzucic
na smietnik ?? Aby nie bylo to mam jeszcze np 3Gb dysk. Dziala, wiec go
uzywam jako dyskietki. Nie sadze aby ludzie po 3 latach wyrzucali dyski
i szli kupowac nowe...raczej te stare tez trzymaja. Nie mowiac juz o tym
ze zdazylo mi sie ze przez wlasna glupote sfajczyc stary dysk i dzieki
3 letniej gwarancji dostac nowiutenki na ponownej 3 letniej gwarancji.

A ze producenci wycofuja pewne modele -- to pewnie ma jakies znaczenie ale
nie nalezy zapominac ze po pol roku to ceny tez sie drastycznie zmieniaja.

Sam zamiast 45Gb dostalem 60Gb i nikt z tego powodu nie plakal...

> druga sprawa jeste tez taka iz zbyt wielu ludzi zaczelo
> palic po 2,2,5 roku swoje dyski i wymieniac je na nowe...
> i wkoncu produceci sie wk......

A teraz nie beda mogli palic dyskow po np 6 miesiacach i wymieniac je na nowe ??
Jakies dziwne to tlumaczenie.

--
Voder