Re: Padajace dyski OT

Dnia Wed, Feb 26, 2003 at 11:39:13AM +0100, Przemysław Kula napisa(a):
> inny. Nie wiem ile w tym prawdy ale gdyby bylo regola, ze dyski
> IBM'a/SEAGATE/WD czy MASTORA padaja to mysle, ze po 3 takiej wypuszczonej
> serii firma tez by padla. Rzadko kogo stac na kupowanie dysku zamiast
> oddawanie na gwarancji a koszty wymiany gwarancyjnej nie sa male wiec mysle,
> ze producenci dbaja jednak o jakosc.

No i dlatego wlasnie ponoc zamiast 3 lat gwarancji teraz jest tylko roczek na
hdd...;) U jednych chodza "sigejty" u drugich "ajbijem" i gra muzyka...Moge tylko
dodac ze wsrod znajomych IBM rowniez popadaly...glownie serii DTLA.
Ale co tu duzo mowic...w Netfinitce 3500 mialem orginalne dyski IBM i hulaly jak milo,
tak wiec wszystko zalezne od tego co trafimy.. Odrzut z exportu, 2 gatunek, czy dyski
co spadly z wagonu...

Pozdrawiam..

--
Voder