Re: [OT]Koszulki

On Thursday 27 of February 2003 00:21, Marek Berkan wrote:

> Może Karrimor? ;)
>
> Sorry za uszczypliwość, ale fajne plecaki do wycieczek są drogie i
> wystarczająco fajne z logiem ich producenta. Czy koszulki nie wystarczą?
> Jeżeli kombinować, to chyba lepsze byłyby gifty typu kubki, czapeczki itp.

o ja jestem za tym zeby zrobic kubki
a jeszcze mozna pomyslec o podkladkach
ktos tu mowil o szklanych
sprobuje wglebic sie w to tzn narazie interesuje sie tym zeby
to byla szybka grubosci okolo 2-4 mm i aby dalo sie na niej
wygrawerowac znak oczywiscie trzeba jeszcze sprawc zeby
nie jezdzila po biorku (: ale na to juz nie mam pomyslu (: