[OT]Koszulki

Przepraszam, posłałem maila nie z tego konta co nalezy.
Posyłam więc jeszcze raz.

Witam.
http://ocean.citynet.pl/~koszulki/rejstracja.html

Pod tym adresem znajdziecie formularz, gdzie można złozyć zamówienie na
koszulki. Myslę że wszystko jest tam jasne, ilość kolorów została z
różnych względów ograniczona do dwóch.

Wszelkie pytania jak zwykle na michal@ocean.citynet.pl

Proszę róznież o zgłaszanie wszelkich ewentualnych błedów w formularzu.

Formularz począwszy od dziś bedzie wisiał 7 dni - da to czas ludziom na
zastanowienie się i zarejstrowanie. Po upływie tego czasu zostanie on
usuniety zostaną posłane maile z numerami kont, kwota jaka trzeba
wpłacić (uwzględniająca koszty wysyłki i koperty). Zgodnie z tym o co
prosili ludzio na forum będę prosił o wpłacenie od razu całej kwoty. Po
kolejnych 7 dniach przestanę przyjmowac wpłaty i złożę zamówienie na
koszulki. W ciągu tygodnia zostaną zrobione, w ciągu 4 dni poczta je
dostarczy. Więc począwszy od dziś w ciągu 25 dni kazdy powinien otrzymac
zamówione koszulki.

Michał

P.S. Myslę, że z koszulką 100% bawełna jest tak jak z napisem "bez
konserwantów" na wszelkich produktach spozywczych... Aha. Poniewaz
ludzie się interesowali, zapytałem tez o plecaki. Jutro powienienm miec
ofertę, więc wrzucę informacje na ten temat.

Tanie bilety lotnicze!
http://samoloty.onet.pl