Re: Lamer: Problem z jądrem

On Thu, 27 Feb 2003 00:01:26 +0100
Przemysław Adam Śmiejek <tristan@silesia.linux.org.pl> wrote:

> U... To mi gdzieś umknęło... A jak to wykonać?
Pewnie miało być make bzImage. bzimage kompresuje jajko bzipem2, więc to
miało być panaceum na za duże jajko.

Co do modułów, jeżeli wybierzesz "full wypas" to jak masz szybką maszynę
to możesz kompilować trzy razy dłużej a potem nie wiedzieć co ci jest
potrzebne a co nie. No a poza tym, z robieniem na "małpę" przygotuj się
np. na to, że jak załadujesz moduł od PLIP'a to nie będzie chodziła Ci
drukarka, itp. :)_musisz_ poczytać przynajmniej helpa w konfiguratorze i
poeksperymentować :) Powodzenia...
Michał Byrecki

/* Play me online? Well, you know that I'll beat you
   If I ever meet you I'll control-alt-delete you */