Re: Koszulki jeszcze raz

On Thu, 27 Feb 2003 00:02:31 +0100
JaspEr <jasper@cidernet.pl> wrote:

> no fajnie, jeśli byłyby to sumy do 2-3 PLN, to spoko, ale jak się okaże
> że przepłaciłem 10 PLN, to dla mnie to jest jakies 30 bułek, albo 4
> bochenki chleba, albo... czyli jednym słowem nie stać mnie na to, żeby
> każdą sumę przeznaczać na fundacje różnych pokrojów... :|

Odlicz od tego 3 zł na zwrotny przekaz pocztowy. Bo chyba nikt nie wziął
pod uwagę tego, że Poczta za darmo nie działa. Więc jeśli zostanie kwota
poniżej 3zł, zabawa w zwrot w ogóle traci sens. A jaka jest szansa, że
koszulki dużo bardziej stanieją?

Karol

--

|       Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>	|
|       JID: narel(at)jabber.org          GG: 2786028	|