Re: Koszulki jeszcze raz

Witam serdecznie,

   dnia 27 lutego 2003 (00:02:31) przyfrunął do mnie list
   podpisany: JaspEr,
   wysłany na adres: debian-user-polish@lists.debian.org.

   Niniejszym więc odpowiadam:

> no fajnie, jeśli byłyby to sumy do 2-3 PLN, to spoko, ale jak się okaże
> że przepłaciłem 10 PLN, to dla mnie to jest jakies 30 bułek, albo 4
> bochenki chleba, albo... czyli jednym słowem nie stać mnie na to, żeby
> każdą sumę przeznaczać na fundacje różnych pokrojów... :|

Nie przesadzaj. Koszulka kosztuje 15zł. Sądzisz, że stanieje do 5zł?

--
 pozdrawiając uniżenie,
 Przemysław Adam Śmiejek

 Dokonałem zwrotu o 360 stopni. (c) Lech Wałęsa