Re: Lamer: Problem z jądrem

Witam serdecznie,

   dnia 27 lutego 2003 (01:44:28) przyfrunął do mnie list
   podpisany: Robert Skup,
   wysłany na adres: debian-user-polish@lists.debian.org.

   Niniejszym więc odpowiadam:

> Czy samo jądro tworzyłeś jako skompresowane ?
> Czyli czy użyłeś: make bzImage ?

Użyłem, ale ja głąb i lamer, nie doczytałem oczywiście dokumentacji i
nie wynalazłem, że właściwe jądro do jakieś ./arch/i386/bzImage i
uznałem, że mam użyć ./vmlinuz a to chyba jakaś wersja przed kompresją
jest właśnie.

> Poza tym zajrzyj na np. debian.otwarte.pl
> I może popróbuj kompilacji po Debianowemu,

Dzięki, polukam.

> bo
> pytania o standardową kompilację jądra są trochę OT
> jak na tę listę ;)

Może i nie, ale że na Debianie się odbywa, to czemu nie :-)

--
 pozdrawiając uniżenie,
 Przemysław Adam Śmiejek

 Wszystkie uogólnienia są fałszywe.