Re: .xinitrc

Dnia pon 24. lutego 2003 22:30, Micha? Politowski napisał:

> Control question 1:
> Jesteś pewien, że chcesz używać .xinitrc, a nie .xsession,
> i potrafisz uzasadnić dlaczego?

Niestety nie potrafie uzasadnic, nie wiem czym sie roznia. W internecie gdzies znalazlem, ze nalezy edytowac plik .xinitrc i dlatego tak zrobilem

> Pytanie kontrolne II:
> Jesteś pewien, że chesz używać xset m zamiast tego co udostępnia KDE?

Tak, poniewaz narzedzia dostepne w KDE sa jakies dziwne i sterowanie myszka staje sie strasznie uciazliwie jak dla mnie, xset m 4 2 najbardziej mi odpowiada

> PK 3:
> I tylko z tym?

Nic innego nie zauwazylem

> Tyle że niezupełnie poprawnie. Chyba. Stąd CQ III.

> Jak znam życie KDE ma jakiś autostart.
>
> --
> Michał Politowski -- mpol@charybda.icm.edu.pl
> Warning: this is a memetically modified message

pozdrawiam
youthe
--
GG - 43410