Re: .xinitrc

On Mon, 24 Feb 2003 21:26:58 +0100, leym@poczta.fm wrote:
> Chce aby przy starcie x'ow, uruchamialo mi sie
>
> $ xset m 4 2
>
> utworzylem sobie plik .xinitrc w moim katalogu

Control question 1:
Jesteś pewien, że chcesz używać .xinitrc, a nie .xsession,
i potrafisz uzasadnić dlaczego?

> i wpisalem do niego:
>
> startkde & xset m 4 2

Pytanie kontrolne II:
Jesteś pewien, że chesz używać xset m zamiast tego co udostępnia KDE?

> Startuje x'y i od razu sie wysypuje z errorem:
> xset: Unable to open display ":0"

PK 3:
I tylko z tym?

> Problem tkwi w tym, ze podczas startu x'ow startkde i xset uruchamiaja sie w tym samym czasie i to jest powodem tego erroru.
> Sam sobie odpowiedzialem :)

Tyle że niezupełnie poprawnie. Chyba. Stąd CQ III.

> Pytanie:
>
> Czy da sie zrobic jakas kolejke uruchamiania tych programow, aby dopiero po zaladowniau startkde uruchomilo sie xset?

Jak znam życie KDE ma jakiś autostart.

--
Michał Politowski -- mpol@charybda.icm.edu.pl
Warning: this is a memetically modified message