Re: pad

Dnia Fri, Feb 21, 2003 at 12:39:22PM +0100 Pawel Kowalski napisał/a:

> Jeśli chodzi o mutta, to bardzo ładnie działa regółka (zresztą z
> dokumentacji) :
wiez, wiekszosc z nas portafi czytac dokumentacje...

problemem jest brak czasu na pierdoly (bo te L, r to pierdoly) oraz lenistwo
i latwiej mi dodac alias i starac sie przyzwyczajac do L (czasami wciskajac
r i wpisujac alias) niz zminiac konfiguracje muta, czesto, gesto dlugo
dopracowywana do wysokiej uzytecznosci i wlasnych przyzwyczajen.

pozdr
yanek
--
Andrzej Dalasiński                      | We are Microsoft.
http://www.ocelotl.eu.org               | What you are experiencing