Re: problem z cd

Witam!

On Thu, 20 Feb 2003, badspirit wrote:
> mam tak troche dziwny problem z cd
> otoz montuje sobie plytke a po odmontowaniu cdrom nie chce
> jej oddac
> nie zwraca zadnych bledow poprostu zachowuje sie tak jakby
> plytka nadal byla zamontowana

Nie jestem pewien czy u Ciebie jest ta sama przyczyna, ale u mnie było to
wynikiem źle działającego ,,automatu'', czyli demona, który sprawdza ciągle,
czy zostało coś załadowane do napędu, jeśli tak to montuje (chyba, że Ty
zdążysz wcześniej ręcznie zamontować), odpala jakiegoś nautilusa jeśli to dane
lub cdplayera jeśli rozpozna muzykę, ale sam nie kuma kiedy ma odmontować
i trzeba go złapać za ikonkę. Nie wiem jak się to badziewie nazywa, ale jest
jakoś przyklejone chyba do gnome. Jest niedorobione, bo nie rozpoznaje czystej
płytki w nagrywarce i próbuje też ją zamontować...

Pozdrawiam -- Maciek.

--
*** Maciej Jan Głowacki <gmj@amg.gda.pl> Linux User (#231463) ***
--------------  A co na to NATO? NATO na to nic!  ---------------