Re: Koszulki

Witam serdecznie,

   dnia 19 lutego 2003 (20:48:34) przyfrunął do mnie list
   podpisany: Michał,
   wysłany na adres: debian-user-polish@lists.debian.org.

   Niniejszym więc odpowiadam:

> Co do płatności - jeżeli nikt nie wymyśli innego sposobu, to ja
> proponuję zrobić to tak: 1. 10 zł przedpłata na moje konto za każdą
> koszulkę + kwota na kopertę (jak myślę około złotówki, ale to jest do
> sprawdzenia) 2. reszta za zaliczeniem pocztowym

To nie jest do końca dobry pomysł. Zaliczenie pocztowe niepotrzebnie
zawyża koszt. Ja bym proponował, że przy tej kwocie można spokojnie
wpłacić bezpośrednio całość. W razie czego Cię znajdziemy :-P

> Jeżeli po zniżeniu ceny ilość koszulek zwiekszy się dratycznie, poprosze
> o większą przedpłatę - obawiam się, że mogę nie wydolić finansowo.

Mówię -- najlepiej całość w przedpłacie. 10zł czy 20zł, niewiele
zmienia, a koszt pobrania to około 5zł dodatkowe. Po co to komu...

--
 pozdrawiając uniżenie,
 Przemysław Adam Śmiejek

 Oko za oko -- OK.  Ząb za ząb -- OK.