Re: ssh_exchange_identification: Connection closed by remote host

On Thu, 20 Feb 2003 08:57:37 +0100
Andrzej Dalasinski <adalasi@kis.p.lodz.pl> wrote:

> spotkal sie ktos kiedys z takim komunikatem?
> goglalem chwile, ale nie znalazlem nic co by odpowiadalo mojej
> sytuacji: jest tak:
> ssh z serwera firmy na 4 znane mi serwery nie dziala i pojawia sie
> blad jak w temacie (solaris i trzy debiany) na piaty serwer -solaris
> smiga...
>
> zza maskarady ktora robi ow firmowy serwer nie da sie rowniez polaczyc
> na podane serwery...
>
> googlam dalej, ale gdyby ktos cos wiedzial to sprawa jest dosc
> pilna...

Dzisiaj miałem to samo.
Ale na moim serwerze sshd było uruchamiane 2 razy
z /etc/init.d/ssh oraz z samego ineta przez tcpserwer co skutkowało
wywalaniem się sshd i powyższym komunikatem u klienta.
Usunąłem z ineta i gra.

--
Wiktor Bauer
RegisteredLinuxUser 197579