Koniec [bylo: ssh_exchange_identification: Connection...]

Dnia Thu, Feb 20, 2003 at 08:57:37AM +0100 Andrzej Dalasinski napisał/a:
> spotkal sie ktos kiedys z takim komunikatem?
> goglalem chwile, ale nie znalazlem nic co by odpowiadalo mojej sytuacji:
> jest tak:
> ssh z serwera firmy na 4 znane mi serwery nie dziala i pojawia sie
> blad jak w temacie (solaris i trzy debiany) na piaty serwer -solaris smiga...
>
> zza maskarady ktora robi ow firmowy serwer nie da sie rowniez polaczyc na
> podane serwery...
>
> googlam dalej, ale gdyby ktos cos wiedzial to sprawa jest dosc pilna...
tak jak przypuszczalem:
Blad mojego providera:
revDNS skonfigurowany poprawnie
DNS - nieskonfigurowany
-skonfigurowanie DNS'a polozylo kres problemom...

pzdr i dziekuje za wszelkie wskazowki
yanek

--
Andrzej Dalasiński                      | We are Microsoft.
http://www.ocelotl.eu.org               | What you are experiencing