Re: ssh_exchange_identification: Connection closed by remote host

Dnia Thu, Feb 20, 2003 at 12:52:38PM +0100, Andrzej Dalasinski napisa(a):

> nie wieem z innych hostow nie ma problemow z zalogowaniem!!!!, tylko z
> jednego konkretnego!!!! wiec to jego wina a nie serwerkow
> ...tak mi sie wydaje...

to ja powiem tylko tak...o ile mnie pamiec nie myli to defaultowo w hosts.deny
jest ALL: PARANOID -- jednym slowem dostep z maszyn bez reva powoduje komunikat
jak temacie. Druga sprawa -- w przypadku limitowania dostepu z okreslonych
IP do sshd za pomoca wlasnie hosts.allow i hosts.deny powyzszy komunikat jak
najbardziej wyglada wlasnie w taki sposob jesli nasze IP nie pasuje do wzorca.

Wydaje mi sie ze servki maja wpis ALL:PARANOID, a ty straciles reva i dlatego
Cie nie wpuszcza...kwestia polityki w przyznawaniu praw do uslug ;)

Przynajmniej tak to wyglada w moim przypadku...to sa jedyne 2 sytuacje kiedy
spotkalem sie z powyzszym komunikatem.

Voder