Re: kilka problemow

On Wed, Jan 08, 2003 at 03:00:18PM +0100, Maciej Wachowiec wrote:
> spamassassin. Sortowanie maili dziala dobrze, tylko nie zawsze mutt
> pokazuje, ze mam nowe wiadomosci w jakims folderze. Np: po wyswietleniu
> listy folderow (poleceniem "c" "?") przy niektorych folderach mam flage
> "N", a w niektorych, chociaz znajduja sie tam nowe listy, tej flagi nie

Spowodowane jest to tym, ze mutt, dla lepszej wydajnosci, prownuje po
prostu mtime (date ostatniej modyfikacji) pliku z folderem (zakladajac
format mbox) z jego atime (czasem ostatniego dostepu).

Problem moze pojawic sie, gdy podmontujesz system 'noatime' lub gdy
inny proces 'dobiera sie' do foldera. Tak samo wyglada sprawa, gdy
wejdziesz do foldera w mutt, ale pozostawisz w nim 'nowe' maile.

Podsumowujac, literka 'N' przy folderze nie oznacza: 'sa nowe maile',
ale: 'skrzynka zostala zmodyfikowana od ostatniego do niej dostepu'.

Pozdrawiam
HTH

--

  _.|._ |_  _.    : Adam Byrtek, alpha@(irc.pl|debian.org)
 (_|||_)| |(_|    : gg 1802819, pgp 0xB25952C0