Re: sid again

On Fri, Jan 10, 2003 at 08:03:46PM +0100, Tomasz Kotecki wrote:
> wlasnie sie zorientowalem, ze sid to 11 plytek cd, ktore co gorsza :)
> aktualizowane sa co tydzien. niestety sciagniecie takiej ilosci danych
> aktualnie przekracza moje mozliwosci. czy ktos ma mozliwosc nagrania mi

A po jakiego grzyba potrzebujesz sida na plytkach? Przeciez to w ogole
mija sie z celem! Dodam tylko ze nie sa aktualizowane co tydzien jak
piszesz, ale codziennie, moze nawet czesciej.

Jesli chcesz koniecznie ktos chce miec plytki - to IMO tylko stable.

--

  _.|._ |_  _.    : Adam Byrtek, alpha@(irc.pl|debian.org)
 (_|||_)| |(_|    : gg 1802819, pgp 0xB25952C0