Dzwiek, czyli problem z karta (C-media PCI 8378)

Witam!
Od razu przejde do rzeczy:
nie dziala mi dzwiek, tzn. karta muzyczna (device or resource is busy)
"Jak z bicza strzelil" - dobre tu bedzie to okreslenie.
Nie wiem co moglo to spowodowac. Po prostu wlaczam sobie pewnego
pieknego dnia (dzisiaj /hehe/) XMMS'a i sie zawiesza. Wlaczam sobie
jakis film zeby sprawdzic czego to wina XMMS'a czy karty, ale tam
tez nie ma dzwieku !!
Co jest?? Nic nie robilem (jedynie zainstalowalem sterowniki nVIDII -
to moze byc to??)

Z gory dziekuje za odpowiedz.
W.