kilka problemow

Czesc!

Mam pare problemow, z ktorymi walcze juz od jakiegos czasu i nie bardzo
sobie radze:

Pierwszy to mutt: Poczte odbieram przy uzyciu fetchmail + procmail +
spamassassin. Sortowanie maili dziala dobrze, tylko nie zawsze mutt
pokazuje, ze mam nowe wiadomosci w jakims folderze. Np: po wyswietleniu
listy folderow (poleceniem "c" "?") przy niektorych folderach mam flage
"N", a w niektorych, chociaz znajduja sie tam nowe listy, tej flagi nie
ma.
W .muttrc mam wpisane:
set folder=~/Mail
set mbox=+mbox
mailboxes +debian_user_polish +debian_announce +debian_news +klasa

Dla pierwszej listy i trzeciej mam powiadomienia, dla pozostalych nie.

Drugi, czcionki w Gnome2: Po zainstalowaniu gnome2 i polskich czcionek
(z tasksel'a) wszystko dzialalo dobrze, jednak po zrestartowniu kompa
zamiast pliterek mam krzaczki. Gnome po prostu przestal widziec te
czcionki i nie wiem gdzie i co powinienem zmienic, ze miec je znowu. :)
Dodam, ze w konsoli, w mozilli z pliterkami nie ma problemu.

I jeszcze pytanko do gg-gnome: czy da sie go uruchomic pod gnome2? Przy
uruchomieniu gg wypisuje "The GNOME panel is not running"...

Z gory dzieki za pomoc. :)
--
 Maciej Wachowiec <dwakwiaty@wp.pl>