Re: C compiler

On Fri, 15 Nov 2002, Viku wrote:

>  2 lat - wczesniej only (!!) gry Rulezz)  - slyszalem ze niektorzy z kompami
>  maja doczynienia ok. 6 lat i nie wiedza wszystkich chociazby skrotow
> typu IMO czy AFAIK

Ooo widze, ze przeczytales jeden post (moj) i cos z niego zapamietales.
To powiem Ci tylko tyle, ze od szesciu (ponad) lat to ja mam do czynienia
z internetem a nie z komputerem, nie wiem czy zauwazyles kiedys roznice
(wielu jej nie widzi). Nawiasem mowiac moj kontakt z internetem zaczal sie
od tekstowego terminala unixowego z czego jestem bardzo zadowolony.
I nie pisalem, ze nie wiem co te skroty znacza tylko, ze czasami ktos
potrafi zapodac takim, ze nie wiadomo co znaczy, wiec nie dorabiaj
zbednych szczegolow, no chyba ze dziennikarstwo  studiujesz.
Moze Ty jestes master i kazdego skrotu potrafisz sie domyslic, ja nie.
Wiec bardzo prosze nie buduj na podstawie jednego listu statystyki i
twojego pojecia o ludziach.
I w przyszlosci nie mow slyszalem tylko czytalem.
I odnos sie do posta ktory komentujesz.
I mysl.

pozdrawiam
--
mirek

p.s. i nie pomysl, ze sie w jakikolwiek sposob obrazilem :))))