Re: C compiler

> "patrzyłem, ale nie widziałem"?
>
> To nie jest Windows, że wyświetla "Wystąpił nieoczekiwany błąd" i się
> wypina. :-P
> Wszystko jest napisane:

Ano rzeczywiscie trudno jest sie "przesiasc" z Windy na Linai to jeszcze
takiemu uzytkownikowi jak ja (uzytkownikiem kompa to jestem od jakisc
 2 lat - wczesniej only (!!) gry Rulezz)  - slyszalem ze niektorzy z kompami
 maja doczynienia ok. 6 lat i nie wiedza wszystkich chociazby skrotow
typu IMO czy AFAIK
Wiec nie nastawiajcie sie tak bardzo agresywnie do NOWYCH
"Debianowcow" (Linuxowcow)

Z powanazniem
Wiktor

ps. dzieki za pomoc w Msttcorefonts/C compilerem i Lin(!!)modemem ;))