Re: instalacja djbdns

On Tue, Nov 12, 2002 at 11:47:15AM +0100, Michał Łodziński wrote:

> przejrzenie changeloga binda z ostatnich dajmy na to 3 lat, daje dosc dobry
> obraz jakosci kodu tego nejmserwera. na tym tle djbdns wyglada zdecydowanie
> lepiej.

Racja, ale djbdns nie był rozwijany od lutego 2001 roku. Pewnie niedługo
sytuacja będzie taka jak przy qmailu, który nie jest rozwijany od ponad
czterech lat: żeby działał jakikolwiek bardziej zaawansowany ficzer,
trzeba nakładać różne nieoficjalne łaty, z których większość jest
_bardzo_ złej jakości (sam Bernstein to przyznaje).

Oczywiście faktem jest że do większości zastosowań djbdns wystarczy, tak
samo jak jeszcze cztery lata temu "czysty" qmail wystarczał w
zupełności.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216