Re: instalacja djbdns

On the 12th of November 2002 at 23:52, "Marecki" <jorhn123@alpha.net.pl> wrote:

> Czy ktos moze ma jakies polskie opisy sposobu zainstalowania djbdns`a pod
> linuxem ??

może google znajdzie.

> Mam Woody z jajkiem 2.2.20 i nie wiem, jak go zainstalowac ... burzy sie, ze
> brak jest daemontools`a ...

http://smarden.org/pape/Debian/
dopisz co trzeba, zainstaluj.

a potem koniecznie zajrzyj do dokumentacji djbdns, filozofia działania jest
bardzo różna od binda i trzeba się z nią oswoić. za to dobrze skonfigurowany
djbdns wynagrodzi cię brakiem zmartwień o bezpieczeństwo na porcie 53, kilkoma
bardzo przydatnymi funkcjami i ślicznymi logami. korzystam z tego serwera
dns na 4 maszynach, coś koło 300 domen. obciążenie jest niezauważalne nawet na
p120/64mb ram.

do poczytania na początek:
 http://cr.yp.to/djbdns.html
 http://lifewithdjbdns.org/