Re: instalacja djbdns

Dnia śro 13. listopad 2002 09:52, Mirek Grochowski napisał:

> Nie wiem jak w woodym, ale w sarge jest paczka, ktora mowi co i jak masz
> zainstalowac.

ja mimo wszystko polecam instalacje recznie ze zrodla.
(podobnie daeamontools i ucspi-tcp)

> Niestety, bjddns jest co prawda bezpieczny, ale moim zdaniem malo
> praktyczny, nie wiedzialem np, jak dopisac sec dns, albo jak wdelegowac
> domene, costam mi nie pasowalo.

trza bylo manual przeczytac

> Probowalem go zmusic do poprawnego
> dzialania i wrescie zrezygnowalem. Moze jeszcze kiedys sie za to wezme,
> ale na razie niestety siedze na bindzie9

uzywam djbdns dla ponad 100 domen, na 3 serwerach dns. serwery 'secondary'
dla tych domen stoja zarowno na bindzie jak i na djb. uzywam oczywiscie
rowniez delegacji dla ipv6 oraz revdnsow.
nie mam praktycznie zadnych problemow z programem. calosc obudowana prostymi
skryptami dziala bezawaryjnie od okolo 2 lat.
polecam :)

a bind... no coz... fajny jest.... jak ktos lubi ciagle apgrejdy
bezpieczenstwa :p

--
mihaŁodziński
-------------------------= Pierwszy Lamer Rzeczypospolitej =---