Re: instalacja djbdns

On Tue, 12 Nov 2002, Marecki wrote:

> Witam
>
> Czy ktos moze ma jakies polskie opisy sposobu zainstalowania djbdns`a pod
> linuxem ??
> Mam Woody z jajkiem 2.2.20 i nie wiem, jak go zainstalowac ... burzy sie, ze
> brak jest daemontools`a ...

Nie wiem jak w woodym, ale w sarge jest paczka, ktora mowi co i jak masz
zainstalowac.
Niestety, bjddns jest co prawda bezpieczny, ale moim zdaniem malo
praktyczny, nie wiedzialem np, jak dopisac sec dns, albo jak wdelegowac
domene, costam mi nie pasowalo. Probowalem go zmusic do poprawnego
dzialania i wrescie zrezygnowalem. Moze jeszcze kiedys sie za to wezme,
ale na razie niestety siedze na bindzie9

pozdrawiam
--
mirek