Re: instalacja djbdns

On Tue, 12 Nov 2002, Michał Łodziński wrote:

> ja mimo wszystko polecam instalacje recznie ze zrodla.
> (podobnie daeamontools i ucspi-tcp)

To oczywiscie nie siedzi w pakiecie, pakiet jedynie sciaga zrodelka i
ulatwia kompilacje.

> trza bylo manual przeczytac

Czytalem, nie pamietam juz co tam bylo nie tak. Na pewno poczytalem za
malo bo chcialem to wszystko zrobic dosc szybko.
Aaaa juz wiem, serwer nazw i serwer buforujacy nie moga byc na jednym IP i
costam jeszcze bylo, tak, ze wreszcie zrezygnowalem.
Dodam jeszcze, ze chcialem to zrobic w miare szybko i wiem, ze wlasnie to
bylo w tym wszystkim nagorsze.

> uzywam djbdns dla ponad 100 domen, na 3 serwerach dns. serwery 'secondary'
> dla tych domen stoja zarowno na bindzie jak i na djb. uzywam oczywiscie
> rowniez delegacji dla ipv6 oraz revdnsow.
> nie mam praktycznie zadnych problemow z programem. calosc obudowana prostymi
> skryptami dziala bezawaryjnie od okolo 2 lat.

Nooo to robi wrazenie.
Mam wiec prosbe, moglbys podeslac jakies linki do jakiegos dobrego, milego
opisu konfiguracji? Najlepiej jakby bylo cos fajnego i aktualnego po
polsku.

> a bind... no coz... fajny jest.... jak ktos lubi ciagle apgrejdy
> bezpieczenstwa :p

apgrejdy bezpieczenstwa to ja lubie robic, ale bardziej lubialbym jakby to
nie bylo potrzebne.

pozdrawiam
--
mirek