Re[2]: Kompilacja exim-tls czyli samo zycie :-\

Hello Marcin,

Tuesday, November 12, 2002, 8:48:56 AM, you wrote:

MS> Nic nie trzeba by było kombinować, gdybyś ściągnął "debianowe" źródła Exima,
MS> dodał MySQL i skompilował sobie gotową paczkę .deb. Oczywiście sama
MS> kompilacja wymaga kilku pakietów *-dev, np. libpcre3-dev.

Faktycznie, pomoglo, kompiluje sie bez problemu, lecz mam pytanie....
Niepokoi mnie rozmiar pliku wynikowego 1.2M a oryginalny exim (bez TLS
i bez MySQL) ma okolo 500 kilo) To normalne zeby 1MB uroslo?

--
Best regards,
 GreenLeaf                            mailto:greenleaf@wp.pl