Kompilacja exim-tls czyli samo zycie :-\

Hello debian-user-polish,

Zachcialo mi sie wlasnego exima z obsluga mysql no i "na zapas" z
obsluga TLS, oto jak chcialem to wykonac:

apt-get source exim-tls
cd exim-tls-3.35
mkdir local
cp src/EDITME Local/Makefile

Edytuje plik i zmieniam w nim:
BIN_DIRECTORY=/usr/exim3/bin
CONFIGURE_FILE=/usr/exim3/configure
#EXIM_MONITOR (wylaczam bo na co mi to)
#LOOKUP_DBM (tez wylaczam)
LOOKUP_MYSQL=yes
SUPPORT_MAILDIR=yes
SUPPORT_MOVE_FROZEN_MESSAGES=yes
SUPPORT_TLS=yes
TLS_LIBS=-lssl -lcrypto

make

no i tutaj schody, make zaczyna tworzyc linki do plikow itp cuda ;) a
nastepnie koczy dzialanie komunikatem:
gcc -O2 -g -Wall -o exim_dbmbuild eximdbmbuild.c\
 -lnsl -lcrypt -lpam -lb
In file included from exim_dbmbuild.c:30:
exim.h:325: pcre.h: No such file or directory

No dobra, widze ze pliku brakuje, ale nie rozumiem jak to jest, ze
kompilowac mi chce modul pam oraz exim_dbmbuild

dodawanie sciezki di inkludow do tego pcre.h nie pomaga... dziwne...

Czy ktos moze mnie oswiecic? Pewnie cos zle robie albo nie odczytalem
pliku readme, ale nie wiem gdzie powinienem sie poprawic.

--
Best regards,
 GreenLeaf                          mailto:greenleaf@wp.pl